nytt chatrom for engelsk
Ola
2005-01-10 12:06:10 UTC
Hei, jeg driver nettstedet www.engelsklenker.com
Vi har startet et nytt chatrom i vores "dikuter fag" side. Elever kan gå dit
for å få svar på leksespørmål som snart som mulig . Vi oppforder også alle
engelsklærere til å lenke direkte til chatrommet på sine hjemmesider. Vi har
lånt plass hos noen andre og siden befinner seg på
www.domain55.com/shoutbox. Om dere linker til siden, kan dere gøre
chatrommet til en del av deres egne hjemmesider.

Vennlig hilsen
engelsklenker.com
Stein Hals
2005-01-10 18:23:09 UTC
Post by Ola
Hei, jeg driver nettstedet www.engelsklenker.com
Vi har startet et nytt chatrom i vores "dikuter fag" side. Elever kan
Hva med et chatrom for norskfaget, hvor norsklærere kan dikutere?
--
Stein

... and the answer is 'none'. None more black.
Ola
2005-01-16 19:24:17 UTC
Beklager, kan ikke noe særlig om norskfaget. Chatrommet er nede nå etter noe
trøbbel med en av webserverne våre. Mandag blir det flyttet til en av de
andre.

Jeg ser at en av disse windows epostene har funnet veien hit. Alle bør huske
at alle eposter som man ikke har bestilt fra microsoft er falske. De sender
ikke ut spam for å reklamere for nye servicepakker. Disse epostene er virus.
Jeg skriver dette fordi den falske eposten dukker opp i mange av disse
news-serverne. Jeg var selv dum nok til å åpne det en gang.

Vennlig hilsen
engelsklenker.com
Jørn-Are Haugli Johansen
2005-01-24 21:50:22 UTC
Post by Ola
[...]
Jeg tror spørsmålet om norskfaget kom fordi din skriftlige framstilling ikke
akkurat sto til "S" i norsk, og da er det kanskje lurt å tenke på morsmålet
før man skal lære bort fremmedspråk.
Men prisverdig tiltak, uten at jeg har vært inne og sett nærmere på sidene.

Mvh
J-A
Ola
2005-01-26 08:18:19 UTC
Hehe. du har helt sikkert rett i at norsken min til tider er litt slurvete.
Men faktisk er det slik at jeg fikk beste karakter i norsk på alle nivå. Tro
det eller ei.(Jeg tror det knapt selv:) ) (derimot var jeg ikke spesielt
flink i fransk)

Men jeg tok poenget. Jeg skrev i en tidligere epost at komptanseheving er
viktig i skolen, og at det noen ganger var viktigere enn IT. Jeg inkluderer
gjerne meg selv i den kritikken. Jeg er mer enn villig til å heve min egen
kompetanse dersom jeg får mulighet til det.

Vennlig hilsen
engelsklenker.com