Pedagogikk, sikkert OT
Harald Mossige
2009-03-07 19:24:26 UTC
Eg finn ikkje ei relevant gruppe, så eg prøver her, sidan her, sikkert
er mange "lærarer".
no.samfunn.skole
Takk.
Harald Mossige
2009-03-10 00:13:09 UTC
Eg finn ikkje ei relevant gruppe, så eg prøver her, sidan her, sikkert
er mange "lærarer".
no.samfunn.skole
Takk for X-postinga, men det synes vera ei gruppe heilt utan vetug tale.

HM
pelle thomsen
2009-03-10 21:33:46 UTC
Post by Harald Mossige
no.samfunn.skole
Takk for X-postinga, men det synes vera ei gruppe heilt utan vetug tale.
Selv jeg, som er født midt i tjukkeste bygryta
som dyslektiker, vet at vettug staves med 2 t'er
på nynorsk.
Sprettball-regelen og _litt_ konsentrasjon hadde
hjulpet deg kraftig - siden vi nå først skal snakke
om hva som virker som vettug tale.
Tenk på ordet "vett".
Lykke til.
Brumle Måseegg
2009-03-11 07:20:28 UTC
Post by pelle thomsen
Post by Harald Mossige
[...]
Når det for en gangs skyld dukket opp et menneske med diskusjonslyst i
denne gruppen, hvorfor skal du skremme ham bort med flisespikkerier.
I grunnen vidner det om mangel på fantasi at det bare skal være lov å
skrive ordene på en måte.
pelle thomsen
2009-03-11 15:10:30 UTC
sant nok, sorry, skal aldri gjøre det mer...
Anne Lise Hovdal
2009-04-16 16:47:48 UTC
Post by Brumle MÃ¥seegg
Post by Harald Mossige
[...]
Ja diskusjonslyten i denne nyhetssgruppen er jo dabbet betraktelig av.
Nå har jeg ikke vært av de ivrigste til å svare på noe her inne eller å
diskutere, men har likevel fulgt med på denne nyhetsgruppen i
perioder. Hvor har det blitt av alle som postet er tidligere? Er alle
forsvunnet over i facebook?

Anne Lise Hovdal