Får statsstøtte for å tilbe tallet 3,14
Chrisjoy
2006-08-16 17:15:34 UTC
Religionshistoriker Asbjørn Dyrendal, ved NTNU i Trondheim,
vet ikke hva han skal tro.
Realfagenes forgreninger som baserer seg på logikk og efterrettelighet
var sterkt imot å ta inn humanistiske fag ved NTH i frykt for at
høyskolen skulle komme i vanry.

Når en Asbjørn Dyrendal som studerer jallafaget religionhistorie nu
kan signere sin pressedeltagelse med høyskolen i signaruren, i
en analyse hvor han ikke klarer engang å si at "menigheten" 3,14
er et eksempel på hvor enkelt det er å misbruke midler når
forvalteren
selv ikke har tjent pengene, så er dette nok en bekreftelse på at
at det ble som de fryktet, høyskolen vil komme i vanry.

De vitenskapsfolk som øyeblikkelig sa opp sin stilling ved NTH
da det ble besluttet å ta inn humanistiske jallafag valgte helt
riktig.
Hvis du som vitenskapsmann ønsker å bli tatt seriøs i Norge og
i utlandet så kan du bare ikke engang være belemret med en
potensiell fare for å spise matpakka di' i samme rom som
skrullinger. Slik må det være.
o***@nettkjenning.com
2006-08-21 14:58:21 UTC
Religionshistoriker Asbjørn Dyrendal, ved NTNU i Trondheim,
vet ikke hva han skal tro.
Hva i all verden vil du egentlig med dette innlegget?

Øystein
John Hilt
2006-08-21 16:47:23 UTC
On 21 Aug 2006 07:58:21 -0700 ***@nettkjenning.com
wrote in news:no.alt.diskusjoner
Post by o***@nettkjenning.com
Religionshistoriker Asbjørn Dyrendal, ved NTNU i Trondheim,
vet ikke hva han skal tro.
Hva i all verden vil du egentlig med dette innlegget?
Å få fram det ironiske i at en religionshistoriker selv ikke vet hva
han skal tro på?
--
-= jh =-

And man said: "Let there be God." And there was God.
Terje Henriksen
2006-08-21 21:06:26 UTC
Post by o***@nettkjenning.com
[...]
Kanskje det er derfor de blir religionshistorikere?
--
Terje Henriksen
Kirkenes
Terje Henriksen
2006-08-23 06:19:38 UTC
Post by o***@nettkjenning.com
[...]
Men jeg kan også tenke meg at noen blir religionshistorikere fordi de er
antireligiøse.
--
Terje Henriksen
Kirkenes
Lasse G. Dahl
2006-08-23 11:47:03 UTC
Post by Terje Henriksen
Men jeg kan også tenke meg at noen blir religionshistorikere fordi de er
antireligiøse.
For ikke å snakke om vice versa!
--
Lasse G. Dahl <URL: http://www.lassedahl.com/ >

I'm a citizen of Legoland travellin' incommunicado