NØDROP!
Eljon
2007-06-26 16:52:20 UTC
NØDROP!

Hva sier Nei til EU om EFTA domstolen sin avgjørelse?
EFTA domstolen vil nå ta fra oss eiendomsretten til de norske fossefallene.

Det blir vanskelig for Nei til EU å ta til motmæle mot noe de er for.
For Nei til EU er i lomma på JA siden, i lomma på Europabevegelsen.

Det blir ikke mye motstand der i gården.
26000 medlemmer har de bare også. Ikke mye å skryte av for en
organisasjon som skulle hatt flere hundre tusen medlemmer.

Årsaken er at de spiller på lag med ja bevegelsen og holder kjeft om
viktige spørsmål.

Da jeg for noen år siden ville ha de til å ta opp dette med
naturressursene var det kul umulig å få de til å ta dette på alvor.

Så kom avsløringene om MAI avtalen (Multilateral Agreement on Investment).
Og NEI til EU holdt fortsatt kjeft.

I denne avtalen finner vi bl.a. "Havbeiteloven". Den går ut på at
Globalistene skal dele opp havet vårt i tomter til salgs på det private
Krøsus Markedet.

Når så en Riking har kjøpt seg et havstykke og tomtegrensene for dette
havstykket følger fjæresteinene der DU bor er det bare fantasien din som
setter grenser for hva som vil skje.

Det er på høy tid å mobilisere mot DE Gale Globale, Jens, Gahr-Støre og
resten av Globalist etablissementet på Stortinget.

Men nå er endelig Agendaen deres kommet frem i lyset så det skriker.
Vi behøver nå sterkt en nasjonal mobilisering mot denne galskapen.

Åslaug Haga vil nå si opp EØS avtalen. Men dette kan ikke overlates til
Haga og Senterpartiet alene.

Ta derfor kontakt med Grunnlovens Venner på tlf 51 67 01 48 og spør
etter Emanuel.

Du finner også veldig mye god dokumentasjon og bakgrunnsmateriale på
www.grunnlovens-vektere.com

Det norske folk må nå gå på barrikadene mot Globalistenes råkjør mot
Norge spesielt, men også selvstendige nasjoner generelt. Ikke siden
krigen har det vært større behov for en Nasjonal Mobilisering for å
berge fedrelandet vårt.

De norske Globalistene på Stortinget Jobber Systematisk for å selge
Fedrelandet vårt, ikke helt, men stykkevis og delt, for da er det ikke
så lett å oppdage det.

Europabevegelsen og de øvrige Globalister i Norge må nå trekkes til
ansvar for sitt nasjonale svik.

NORGE skal også i fremtiden tilhøre det norske folk og ikke overlates
til Verdens Pengefyrster slik det legges opp til i dag.

Engasjer deg derfor for et FRITT, SELVSTENDIG, UDELELIG og UAVHENDELIG
Norge. Kontakt Grunnlovens Venner i dag.

:.
Jon Haugsand
2007-07-03 21:59:54 UTC
Post by Eljon
NØDROP!
Hva sier Nei til EU om EFTA domstolen sin avgjørelse?
EFTA domstolen vil nå ta fra oss eiendomsretten til de norske fossefallene.
Det fikk jeg ikke med meg. Jeg fikk bare med meg at domstolen vil at
private og kommunale kraftverk skal behandles likt.

Eller mener du det ikke er opplagt at alle skal behandles likt for
loven?
--
Jon Haugsand
Dept. of Informatics, Univ. of Oslo, Norway, mailto:***@ifi.uio.no