the 911 WTC collapse: A convincing case?
Gordon Spangelid
2007-01-29 12:58:31 UTC
De fleste som har tatt 2FY eller mer kan si det.
Heter det 2FY fremedeles?

Gordon
C Lund
2007-01-30 10:13:00 UTC
Post by Gordon Spangelid
De fleste som har tatt 2FY eller mer kan si det.
Heter det 2FY fremedeles?
Tja.. godt spørsmål. Det var det det hetet dengang da, men jeg kan
ikke uttale meg om hva det heter nå. For alt jeg vet kan faget ha
blitt droppet tvert (skulle tro det når man leser sprøytet til
romkjell og halvorsen).
Post by Gordon Spangelid
Gordon
C Lund, www.notam02.no/~clund
Trond Halvorsen
2007-01-30 16:44:22 UTC
Post by C Lund
Post by Gordon Spangelid
De fleste som har tatt 2FY eller mer kan si det.
Heter det 2FY fremedeles?
Tja.. godt spørsmål. Det var det det hetet dengang da,
Uff, så mye nyttig dere to har å si om tidenes største katastrofe. Hva
har barnehagetanten deres sagt om slikt utenomsnakk?

--
Trond Halvorsen