kretive yrker
m***@hotmail.com
2005-10-10 14:06:40 UTC
Har problemer med å velge hvilke studier jeg skal begynne på til
neste høst!Har lyst på en kreativ jobb, f.eks innen reklame!Noen
smarte tips om hvilke studier som gir de beste kvalifikasjoner for en
jobb innen et reklamebyrå eller lignende?
Morten Øen
2005-10-10 17:09:58 UTC
Post by m***@hotmail.com
Har lyst på en kreativ jobb, f.eks innen reklame!Noen
smarte tips om hvilke studier som gir de beste kvalifikasjoner for en
jobb innen et reklamebyrå eller lignende?
Då gjeldt det nok å finne eit studium i krysningen mellom kommunikasjon
og kreativitet.

Kan eg gjere framlegg om animasjonsstudiet i Volda? Eit ganske
eineståande tilbod i nordeuropa, og har tilrettelegging for
utvekslingsprogram med andre animasjonsutdanningar i Europa. Det har
visst (om eg har forstått rett) gått frå eit toårig studium blitt eit
bachelor-program med integrert praktisk-teoretisk opplæring og stor grad
av valfridom. (Det siste var vel eigentleg frå før.)

http://www.hivolda.no/index.php?ID=7606
--
Morten

For å vite meir om andre på no.*: <URL:http://www.newsergalleriet.no/>
Henning Tveit
2005-10-12 07:48:43 UTC
Post by m***@hotmail.com
[...]
Start med realfag. Der må du være kreativ hele tiden.
--
Henning