Generell og spesiell studiekompetanse
Morten Øen
2005-09-13 19:57:04 UTC
Eg prøver å finne fram i regelverk for å hjelpe ei som tek tilleggsfag
for å utvide frå generell til spesiell studiekompetanse, men veit for
lite sjølv.

Ho har generell studiekompetanse frå fullført vidaregåande i helse- og
sosialfag. Ho vil vidare til matematisk-naturvitskaplege universitetsfag
ved UiO.

Ho er i gang med 2FY+3FY og 2MX+3MX, og meinte det var alt ho trengte for
å utvide frå generell til spesiell studiekompetanse. Så kjem rådgjevaren
og meiner at ho i tillegg må ta eksamen i anten fransk eller sidemål for
å få nok poeng.

Er det slik? Kvifor?

Kvar kan eg finne ut meir om det?
--
Morten

For å vite meir om andre på no.*: <URL:http://www.newsergalleriet.no/>
Tor Espen Kristensen
2005-09-14 12:00:21 UTC

http://solan.uio.no/sokerinformasjon_2005/opptakskrav/gsk.html
--
Tor Espen Kristensen -- Høgskolen Stord/Haugesund
tlf: 53491331 (jobb) -- 53413224 (privat)
epost: ***@hsh.no
Morten Øen
2005-09-14 17:10:09 UTC
Tor Espen Kristensen <***@hsh.no> skreiv 14.09 14:00 i
no.samfunn.skole...
Post by Tor Espen Kristensen
[Morten Øen]
> [...]
| kjem rådgjevaren og meiner at ho i tillegg må ta eksamen i anten
| fransk eller sidemål for å få nok poeng.
Så langt eg kan lese den skulle det vel tyde på at 3MX og 3FY er nok,
utan fransk eller sidemål?