Natur og miljø - enkle forsøk
torger åge sinnes
2005-10-22 11:04:03 UTC
Hei.

Jeg er lærerstudent i praksis, og er litt ute etter noen helt enkle
forsøk som kan gjøres i klasserommet. Temaet er energi/effekt.
Naturfagssalen er desverre under oppussing, noe som medfører at man
har begrenset med utstyr til disposisjon. Hadde suksess med en
videointroduksjon laget av Statkraft (http://www.kraftskolen.no/) her
om dagen. Faktisk kom de svakeste elevene etter timen og fortalte at
timen hadde vært gøy!

Men nå trenger jeg altså noen forsøk jeg kan gjøre, så om noen
skulle ha tips og erfaringer med noen enkle forsøk, så ville det
vært glimrende å fått respons!

mvh
tås
Bjarte Runderheim
2005-10-22 12:24:06 UTC
"torger �ge sinnes" <***@gmail.com> wrote in message news:***@g14g2000cwa.googlegroups.com...
[...]

"skolefysikk" på Kvasir ga flere gode linker enn jeg
gad å sjekke, tipper du burde finne diverse der.

Bjarte